20120124

Sitta still i soffan?

 Sitt still i soffan!

  Ja, det hade man verkligen varit tvungen att göra om man hade haft denna soffa hemma. 
Men det är ju just det som lockar, att köpa något så otroligt opraktiskt bara för att det är snyggt!
Den här soffan har jag tittat på länge och just nu är den dessutom på rea hos Ilva men eftersom jag har möbelförbud så får den placeras på önskelistan inför framtiden. 
Om jag en dag flyttar till en stor villa, då kommer denna att införskaffas omedelbart!

Den skulle göra sig väldigt fin i sovrummet.

2 kommentarer:

  1. Ja du gumman. Den soffan är fin. Jag tror till och med att Max skulle gilla den, framför allt de fina benen.

    :-*
    Dad y

    SvaraRadera
  2. Hoppas den är över 150 cm. Hela min längd.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att skriva ett par rader!