20120130

Små ting som gör en glad!


 Åh, nu har det sålts riktigt mycket saker från alla källarförråd och vindsutrymmen. Så nu kanske jag snart kan tillåta mig att köpa lite nytt...Hmm, jag är nog inte riktigt där än. Då min kära väninna K följde med till förrådet så tittade hon på de fint uppstyltade kartongerna och läste Prydnadskuddar på tre kartonger. K Hummade lite och sa slutligen, intressant, jag har en och den ligger i min soffa!. :)




Stolen STORSELE från IKEA
 Fina korgar att stuva undan smått och gott i!
 
Älskade hyllan HYLLIS från IKEA är en typisk möbel jag suktar efter!


God Måndag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Hmm spännande. Kul att hitta saker man hade glömt bort man hade. Lycka till med nya spännande inköp. Kram!

    SvaraRadera
  2. Summan av alla laster lär vara konstant. I ditt fall Nina, är det tydligen så. Ut något, in något annat. Men du gör det fint under tiden. Din smak är säker och fin.

    Luv U
    Dad y

    SvaraRadera
  3. Älskar också fåtöljen, jag funderar på att köpa en och lacka den röd! Kram på dig

    SvaraRadera

Varmt välkommen att skriva ett par rader!