20130410

Gonatt min skatt

Som nybliven förälder så vill jag slå ett extra slag för denna kvinna som hjälpt till och skrivit ner handfasta tips för att få en mer strukturerad vardag med sin finaste skatt!

Så här skriver hon i sin introduktion:

Den första bebistiden...
...kan vara alldeles underbar. Den kan också vara förfärligt tålamodsprövande och hopplöst energikrävande till följd av många sömnlösa nätter.

Men kan man verkligen komma ifrån dygnet-runt-matning och samsovning? Javisst. Om man ger sitt barn fasta tider för mat och sömn och, på ett tryggt och säkert sätt, lär barnet att det är skönt att sova i egen säng, hela natten.

Med den här hemsidan vill jag dela med mig av mina erfarenheter. Jag är en tvåbarnsmamma som tröttnade på vår sömnlösa tillvaro när vi fick vårt första barn. Jag ifrågasatte rådande ideal och bestämde mig för att det måste finnas ett annat sätt.

Förhoppningsvis kan jag inspirera, väcka en tanke eller hjälpa en utmattad förälder. Oavsett vilket är du väldigt välkommen.



Hemsidans adress är: www.gonattminskatt.hemsida24.se

Jag har givetvis frågat om lov innan jag publicerat detta!