20111117

Expelliarmus

En morgon när jag vaknade så kände jag att jag var absolut tvungen att måla om i vardagsrummet!

Samtidigt som jag beundrar det ljusa så ville jag att detta rum, vardagsrummet, skulle gå i dämpade toner.

 Jag skulle gärna bo i ett hem med inredning från Harry Potter filmerna. Tänk att vandra omkring i stora mörka rum med bokhyllor från golv till tak.
 Kanske att bakom någon bok det rymmer en lönndörr.
 Det mörka i inredning tycker jag skapar en trolsk stämning. Man får en känsla av att sagor verkligen skulle kunna existera...

Å det är väl härligt?




En bild från när vi flyttade in, något suddig!


Ha en fin kväll och ta hand om varandra!

3 kommentarer:

  1. Så känner jag dig Nina. Spontan och impulsiv.

    Du skulle vilja bo som i Harry Potterfilmerna.

    Jag skulle vilja bo i jordkulor som i första Sagan om ringenfilmen.

    SvaraRadera
  2. Den gröna färgen är just serfekt. Alla deljer passar så bra ihop. Vilken talang. Kram.

    SvaraRadera
  3. Det går inte så bra att skriva från mobilen. Vissa bokstäver saknas :-)

    SvaraRadera

Varmt välkommen att skriva ett par rader!